Välkommen!

OBS! På grund av flytt och fixande av en webshop kommer det inte vara möjligt att beställa saker från bloggen just nu!!

Hej och välkommen till Sweet Delight, platsen där jag kommer sälja alla dekorationer och smycken jag tillverkat!

Om du är intresserad av något är det bara att klicka dig vidare på fliken "Hur du handlar!" så får du reda på hur det går till.
Jag kommer att lägga upp de vanligaste frågorna under "Frågor och svar" men om du undrar något som inte står där är du välkommen att kommentera eller skicka ett mail till sweetdelightshop@gmail.com.
Om du vill se fler bilder på saker jag har gjort kan du besöka min personliga blogg http://grimfox.blogspot.com/.

måndag 2 maj 2011

Ringar, accessoarer

Hårspänne1 - Hårspänne i metall med en flugsvamp.
Hårspänne2 - Hårspänne i metall med en jordgubbe.
 Hårspänne3 - Hårspänne i metall med en strutglass.


Hårspänne4 - Hårspänne i metall med en musiknot.
 Hårspänne5 - Hårspänne i metall med en grön dödskalle.
 Hårspänne6 - Hårspänne i metall med en neonrosa dödskalle.


 Hårspänne7 - Hårspänne i metall med en mintgrön cupcake.
Hårspänne8 - Hårspänne i metall med två chokladdoppade donuts.
Alla hårspännen 20kr/styck + 6kr frakt med posten


Macaronring1 - Nickelsäkrad ring med en vit macaron med blå ränder, blå fyllning och rosa strasstenar.
Macaronring2 - Nickelsäkrad ring med vit macaron med gröna ränder, blå fyllning och kiwiskivor.
40kr/styck + 6kr frakt med posten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar